Misty



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  
Poszukiwane Zapytanie
Display results as :
Advanced Search Advanced Search
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share

Misty Empty
 

 Misty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Misty
Misty

PisanieTemat: Misty   Misty EmptyWto Lis 08, 2016 12:05 am


Nawet chaos ma swój irracjonalny porządek



Miano:
Misty (Ysane)

Przydomek:
Cierń Altarionu  

Wiek:
Prawie tyle co świat  

Klasa:
Kapłan ciemności  

Płeć:
Kobieta | Mężczyzna

Rasa:
Przedwieczny

Podrasa:
Xaos

Ranga:
Niewolnik

Hierarchia:
Stan niewolniczy

Pochodzenie:
Polana Mistycznych

Orientacja:
Biseksualna



Rodzina

Glave: - ojciec
Basete: - matka


Aparycja

Ciężko jest mówić o jednolitym wyglądzie, kiedy przed sobą ma się istotę, będącą w stanie dowolnie zmieniać swe kształty, niczym sprawny garncarz modelujący glinę. Pomimo tego, że ów przedstawiciel rasy mistycznych xaosów nie posiada swoistego kształtu, zdołał wyrobić sobie pewne przyzwyczajenia i ulubione formy. Jedną z nich jest postać niewiasty o długich, białych włosach z ciemnymi pasmami. Smukła i zgrabna stanowi podstawowe ciało tej półbogini. Wzrost nie przekracza stu sześćdziesięciu siedmiu centymetrów, co nie wyróżnia jej na tle innych, przemierzających tą krainę istot. Oczy zazwyczaj posiadają lodową barwę, choć czasem, dla zwykłego kaprysu, zmieni ją na błękitną bądź lazurową. Piersi dopasowuje według własnych standardów, dla niej idealny biust to taki, który dobrze leży w dłoni partnera, dlatego niezwykle rzadko spotkać ją można z dużymi, kobiecymi atutami. Z rzęsami również bywa różnie. Ich długość i gęstość zależy od tego, co w danym momencie Misty chce zrobić. Jeżeli nie jest zainteresowana mężczyzną, pozostają raczej przeciętne. Drugą formą tego xaosa jest długowłosy chłopak, również przypominający wyglądem człowieka. Tak samo jak w przypadku postaci damskiej, włosy młodziana przeważnie pozostają rozpuszczone, choć tutaj nieco częściej je związuje. Kosmyki stanowią kontrast do kobiecego wyglądu, pozostają one ciemne, niemal podchodząc pod czerń. Oczy tego ciała mają jednolitą, szafirową barwę i nie są zmieniane. Szczupła, dobrze zbudowana i przystojna forma szczyci się powodzeniem wśród przedstawicielek płci pięknej.


Charakter

Z charakterem w przypadku tej istoty jest tak samo jak z jej wyglądem. Przemierzając  krainy wzdłuż i wszerz, nauczyła się sprawnie udawać zróżnicowane osobowości, co w dużym stopniu ułatwia pracę w roli szpiega. Dzięki doskonałej grze aktorskiej, ciężko jest odgadnąć, co w danym momencie chodzi półbogini po głowie i jak tak na prawdę postrzega otaczający ją świat. Jednakże i ona posiada swój prawdziwy charakter, tak samo jak każde żyjące stworzenie. Misty to dość tajemnicza istota, często nie zdradza swego prawdziwego imienia napotkanej na swej drodze osobie i potrafi mówić dość zagadkowo. Nie ukazuje swych prawdziwych emocji, ukrywając je pod maską zobojętnienia. Jedyne co można odczytać z jej twarzy to narastające podniecenie, będące efektem wywołanego w pobliżu zamieszania lub dziełem starcia z naprawdę silnym przeciwnikiem. Ciężko powiedzieć, czy ten Xaos się czegoś boi, na pewno potrafi odczuć niechęć do danego zjawiska czy żywego organizmu, jednak trudno określić to mianem strachu. Posiada swoje własne idee, którymi zamierza podążać. Dla Misty najważniejszy jest chaos, kocha siać zamęt wśród niespodziewających się niczego istot. Podczas walki ma różne zachowania. Jeżeli zauważy, że przeciwnik jest zdecydowanie za słaby, aby zapewnić należytą zabawę, bardziej psoci na polu bitwy niż walczy, a taka potyczka najczęściej kończy się "ucieczką" z jej strony. Staje się bardziej agresywniejsza, jeżeli wróg postanowi za nią pognać, właśnie wtedy potrafi być nieprzyjemna. W przypadku starcia z bardziej wymagającym przeciwnikiem, walczy do samego końca bez względu na to, czyja strona ma większe szanse na zwycięstwo. Misty posiada swój honor, jednakże stoi niewzruszenie w przypadku skierowanych ku niej obelg. Nie przepada za grą słowną czy wyzwiskami, a wszelkie spory preferuje rozwiązywać siłowo. Przy większym tłumie milknie, odzywając się jedynie zapytana, nie potrafi udzielać się w dyskusji, co jest rzeczą wręcz zabawną, bo po przyjęciu innego kształtu, nie ma z tym najmniejszych problemów.


Magiczne Przedmioty

Endris - magiczny amulet w postaci podłużnego szafiru, chroni posiadacza przed negatywnymi efektami jak paraliż, osłabienie czy uśpienie.

Illidium - pieczęci na obu przedramionach, składające się z magicznych run, które ciągną się do łokcia po stronie zewnętrznej. Widoczne stają się jedynie podczas aktywacji (żarzą się na cyjanowo). Umożliwiają kontrolę i tworzenie błękitnych płomieni, a także zapewniają ochronę posiadaczowi przed wytworzonym przez siebie ogniem. Trafione magią wody, na krótki okres czasu stają się niezdatne do użytku (3 posty)

Niewolnicza obroża - przedmiot blokujący magię oraz zdolności rasowe noszącej go osoby, zakłócając także inne posiadane przez niego artefakty. Zdjąć ją można jedynie za pomocą odpowiedniej inkantacji


Ekwipunek

Długi, mierzący sobie metr osiemdziesiąt kostur


Wierzchowiec

Zbędne stworzenie


Słabości


✴ Nienawidzi żywiołu światła, dlatego stara się unikać potyczek z posługującymi się nim istotami
✴ Źle czuje się w tłumie, co ukazuje swoją niechęcią do tłocznych miast
✴ Posiada bardzo dobry słuch, jednak zbyt mocny hałas wywołuje u niej migrenę


Profesje


✴ Szpiegostwo[Zaawansowany]
✴ Odczytywanie run[Zaawansowany]
✴ Alchemia[Średnio zaawansowany]
✴ Językoznawstwo[Zaawansowany]


Umiejętności

Zielarstwo [Średnio zaawansowany]
Szpiegostwo [Zaawansowany]
Odczytywanie run [Zaawansowany]
Alchemia [Średnio zaawansowany]
Językoznawstwo [Zaawansowany]
Walka kosturem [Zaawansowany]
Akrobatyka [Zaawansowany]
Walka wręcz [Średnio zaawansowany]
____________________________

Cechy specjalne:
✴ Telekineza [mama]
✴ Dowolna manipulacja wyglądem [mama]
✴ Biała krew [tata]
✴ Władca strachu [tata] (boją się jej żywe istoty, zwierzęta, wierzchowce, gracze, nawet bogowie, odczuwają przy niej niepokój i pewne zagrożenie)



Moce

Psikus
Wszelkie otrzymywane obrażenia, czy to za pomocą broni, magii czy mocy, zostają zadawane raniącemu zamiast użytkownikowi zaklęcia. Połowa z otrzymanych w ten sposób obrażeń u wroga, regeneruje się po upływie czasu działania mocy.
[Czas trwania: 3 posty | Odpoczynek: 4 posty]

Złudzenie
Nazwa dość mylna, tak samo jak zaklęcie. Nie polega ono na tworzeniu iluzji, a bawieniu się zdrowiem rywala. Mistyczny potrafi wykreować dzięki niemu motyle o dwóch, oddzielnych właściwościach. Te piękne, kolorowe i majestatyczne, gdy uderzą we wroga wywołują silny ból, stopniowo zatruwając organizm, z kolei te brzydkie, czarne z postrzępionymi skrzydłami mają właściwości lecznicze, a także potrafią usuwać toksyny z ciała.
[Czas trwania: 3 posty | Odpoczynek: 6 postów | Maksymalna ilość motyli: 3]

Zamiana
Kolejne, mylne nazewnictwo magii. Jest to ciekawa odmiana blokady umysłowej, polegając na wykorzystaniu umiejętności atakującego przeciwko niemu. Najprościej rzecz ujmując, jeżeli ktoś będzie chciał poczytać w myślach tej istoty, nie usłyszy niczego, za to rzucający zaklęcie będzie doskonale wiedział, co siedzi w głowie przeciwnika, gdy komuś zachce się użyć daru perswazji do wydania poleceń, to mistyczny zyska możliwość rozkazywania tamtemu. Ot prosta zamiana ról.
[Czas trwania: 3 posty | Odpoczynek: 4 posty]

Ciernie
Cień ofiary zostaje przekształcony w czarne ciernie, które oplatają swego byłego właściciela, krępując jego ruchy i wbijając się w ciało. Każde poruszenie kończyną dla tak splątanej osoby to męczarnia i dodatkowe obrażenia zadawane przez wbite w niego kolce. Tylko od determinacji przeciwnika zależy to, czy podda się tej bolesjnej próbie walcząc dalej, czy zrezygnowany odpuści. Owe zaklęcie bardzo łatwo zniszczyć magią światła.
[Czas trwania: 3 posty | Odpoczynek: 6 postów]

Nieustraszony [Pasywna]
Ta zdolność pasywna aktywuje się w przypadku walki z grupą nieprzyjaciół. Zwiększa siłę, szybkość oraz kradzież many o 1/8 za każdego przeciwnika stanowiącego przewagę liczebną wrogiej drużyny. Dla przykładu, kiedy Xaos będzie miał towarzysza boju i przyjdzie mu zmierzyć się z pięcioosobową grupą, jego statystyki oraz kradzież many, zostaną zwiększone o 3/8 wartości podstawowej.

Niestrudzony [Pasywna]
Moc uaktywnia się podczas walki, przywracając co turę 5PM za każdego przeciwnika w drużynie nieprzyjaciela. Tutaj, w przeciwieństwie do "Nieustraszonego", wzrost regeneracji nie działa na przewagę wroga, a pojedyncze jednostki, co oznacza, że w starciu dwóch na dwóch, regeneracja wynosić będzie 10PM, gdy podczas walki jeden przeciwko jednemu tylko 5PM.

Kradzież [Pasywna, klasowa]
Polega na pobieraniu życia i many ze znajdującego się nie dalej niż sześć metrów przeciwnika. Kradzież zabiera 2% maksymalnej ilości PŻ czy PM z puli nieprzyjaciela w przeciągu jednej tury i uzupełnia braki w zapasie. Nie jest możliwe pobieranie many i życia jednocześnie, a cała umiejętność pasywna uaktywnia się w momencie, gdy kapłan ciemności zostanie ranny lub użyje zaklęcia. To, co zostanie pobierane w danym momencie zależy od tego, czego mag w danej chwili ma najwięcej. Jeżeli będzie miał 62% PŻ i 30% many, kradzież zacznie uzupełniać utraconą energię magiczną.
 
Perswazja [Pasywna, klasowa]
Lub kto woli, kontrola umysłu. Zdolność pozwala na manipulowanie osobami pozbawionymi ochrony umysłowej. Aby tego dokonać, należy spojrzeć w oczy swojej ofierze, która staje się wtedy bezbronna i podatna na rozkazy. Kapłan nie może jednak zlecić jej zabójstwa czy nakłonić do samobójstwa. W przypadku wydania takiego polecenia, ofiara odzyskuje trzeźwość umysłu.



Historia

DO DOKOŃCZENIA!
Na świat przyszła w Acrine, niewielkiej miejscowości znajdującej się na kontynencie Aysgarth, jako to niepożądane dziecko. Rodziców xaosa nie łączyło silne uczucie, Basete została zgwałcona przez boga Glave'a, wydając na świat jego potomka. Kobieta nawet nie próbowała pokochać zrodzonej istoty, podrzucając niemowlę pod dom ludzkiej rodziny. Śmiertelnicy nie byli jednak tak zwyczajni, jak mogliby wydawać się na pierwszy rzut oka. Należeli do klasy magicznej, więc bliższy kontakt z tak niesamowitym przedstawicielem mistycznych, wpłynął pozytywnie również i na nich, poszerzając ich wiedzę poprzez własne doświadczenie. Wychowywanie tej niezwykle rzadkiej istoty było rzeczą dość trudną, nawet dla pałających się legendami czarodziejów. Misty sprawiała wiele kłopotów, zachowując się jak nieznośny chochlik, ponadto przez dłuższy okres swego życia, nie potrafiła zdecydować się na płeć, często zmieniając formy, co bywało dość irytujące dla kupujących ubrania rodziców. Mimo tego ich relacje należały do niezwykle pozytywnych, łączyła ich bardzo silna więź, a opiekunowie traktowali dziecko jak swoje własne. To oni pokazali jej magię, pomogli rozwijać wewnętrzny potencjał, ukazując drogę prawdziwej siły. Niestety, ale ich stosunki drastycznie się zmieniły z winy półbogini. Wciąż młoda jeszcze Xaoska, kuszona swym wewnętrznym instynktem, postanowiła zabawić się kosztem wychowującej ją pary. Pod postacią ponętnej wampirzycy, uwiodła swego przybranego ojca i dała się przyłapać matce. Aby afera nabrała na sile, ukazała im swą prawdziwą postać. Jeszcze tego samego dnia została wyrzucona z rodzinnego domu. To właśnie wtedy rozpoczęła swą długą tułaczkę po krainie.

Ważne Informacje

✴ Choć może być każdym stworzeniem, preferuje postać niewiasty
✴ Staje do walki z przeciwnikiem posiadającym żywioł światła w ostateczności
✴ Nie uznaje władzy
✴ Jest posłuszna tylko silniejszym od siebie
✴ Nie wierzy w miłość, a jedynie cielesne pożądanie
✴ Zdołała rozbić wiele cudzych związków
✴ Preferuje życie samotnika


Powrót do góry Go down
 
Misty
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Istnienia :: Kartoteka :: W Budowie-
Skocz do: