Illivarra ► Punkty : 0 CESARZOWA THANGALDAROS |
Temat: Mroczne Elfy Sob Lis 05, 2016 9:08 pm | |
| Grugach (Elfy Dzikie)
Dzikie elfy zwane też grugach, to wędrowni barbarzyńcy, żyjący w prymitywnych szczepach. Ich skóra jest ciemnobrązowa, a włosy od czarnych po jasnobrązowe, choć z wiekiem siwieją. Ubierają się w proste szaty ze skór zwierzęcych i tkanin z roślinnych pnączy. Choć są uważane za dzikusów, mówią o sobie, że są jedynymi prawdziwymi elfami. W odróżnieniu od pozostałych, te pozostały wierne swym tradycjom. O innych elfach myślą jak o kimś, kto się zatracił i sprzedał swą pierwotną naturę, gdy te zdecydowały się osiedlić. Walczą przy pomocy łuków, włóczni lub pojedynczego, krótkiego miecza z tarczą. Atrybuty:
- Duża zwinność
- Spora szybkość
- Liczebność
- Dzikość
Umiejętności Rasowe
- Dzicy
- Zwinni
- Niezdyscyplinowani
- Porywczy
- Nieopanowani
Autor: Illivarra Korekcja: Illivarra Elfy Szare
Szare elfy to najszlachetniejsza i najbardziej wyniosłą z elfich pod-ras. Nieco wyższe i silniejsze od pozostałych, są też znane ze swej arogancji i poczucia wyższości. Cenią sobie prywatność, żyjąc w górskich cytadelach, do których wpuszczają tylko garstkę wybrańców. Wpływ zewnętrznego świata uważają za niszczycielski i są gotowe zaciekle walczyć o swoją niezależność. Mają srebrne lub złote włosy i oczy w kolorze bursztynu lub fioletu. Ubierają się w biel, srebro, żółć i złoto, z płaszczami w kolorze granatu lub purpury. Bardzo cenią sobie inteligencję i większość swego czasu poświęcają na badania i medytację. Szczególnie olśniewające są ich traktaty z historii naturalnej. Często oswajają gryfy i hipogryfy, których używają jako wierzchowców. Najczęściej posługują się łukami lub dwuręcznym, szerokim mieczem, a ich uzbrojenie jest skórzane lub płytowe Atrybuty- Potrafią oswoić gryfy i hipogryfy - Potrafią jeździć na latających wierzchowcach - Świetna celność - Silni - Dobrze walczący bronią dystansową - Świetni łucznicy Cechy specjalne- Przesadnie cywilizowani - Spokojni - Wyjątkowo inteligentni - Aroganccy - Waleczne w obronie swojego dziedzictwa Elfy Ciemne
Elfy ciemne są w najlepszym wypadku chaotyczne i neutralne oraz cenią sobie niezależność, lubią gdy pozostałe rasy nie mieszają się w ich sprawy. Ich pośmiertną krainą jest królestwo ciemnych elfów Thangaldaros. Fizycznie całkowicie odpowiadają mrocznym elfom i do nich są zaliczane. Ich boginią jest tutaj Lilith. Ich uzbrojenie jest albo bardzo lekkie, tylko skórzane, albo jest to zbroja płytowa, która jednak dla nich nie jest zbyt ciężka. Najczęściej walczą albo przy pomocy dwóch sztyletów, dwóch mieczy lub halabardy, rzadziej jednego dwuręcznego miecza. Atrybuty
- Świetni skrytobójcy - Są niemalże niewykrywalni - Świetnie walczą dwoma mieczami lub sztyletami - Niesamowicie silni i wytrzymali, jak na elfy oczywiście - Beznadziejni łucznicy, ale za to doskonale walczą bronią krótkodystansową Cechy specjalne- Beznadziejni łucznicy - Świetni wojownicy - Spokojni - Neutralni wobec wszystkich tych którzy nie mieszają się w ich sprawy - Waleczni Mareanie
Gdy krew Morskiego i Mrocznego Elfa wyda na świat nasienie, zwane jest Elfem Głębin, łącząc świat wody i ciemności w jestestwie dziecka. Pradawna forma, spopularyzowana w kręgach wykształconych mieszczan i szlachty, częściej mówi o Mareanach, czyli dosłownie "Wodnistych Ciemnościach". Mareanie rodzą się rzadko i są niebywałym ewenementem na scenie dziejów, łatwo ich rozpoznać przez błękitno-akwamarynową cerę zmieszaną z tonią mrocznej czerni. Na ich skórze widnieją ślady, jakby linie tatuażów, występująca niezależnie od ich woli, jakby słońce przechodzące przez granicę tafli oceanu, próbujące dotknąć dna. Po morskich przodkach odziedziczyli zdolność wytrzymywania ciśnienia zdolnego zniszczyć każdą istotę potrzebującą tlenu - stąd też ogromny potencjał fizyczny i możliwość oddychania pod wodą - a dzięki wodzie życia Mroku, temperament wraz z umiejętnościami motorycznymi. Przez wzgląd na charakterystyczny ton skóry, oraz nieusystematyzowaną kulturę Marean, nie powstała żadna doktryna mówiąca w co ani jak się ubierać. Mareaninie nie lubią bowiem się wyróżniać ani tworzyć pierwszego planu. Zwykle bywają ostatnimi, którzy przemawiają przy stole, ale też pierwszymi podnoszącymi sprawiedliwe ostrza.
Atrybuty - Zdolność oddychania pod wodą - Bardzo silni i sprawni fizycznie - Brak informacji o ich anatomii, budowie ciała i specyfikacji organizmu. "Tatuaże" prawdopodobnie służą jako quasi-skrzela. - Władni w walce bronią kontaktową. - Świetni łowcy i znawcy natury.
Cechy Specjalne - Zwinni - Spokojni - Lud pozbawiony stratyfikacji społecznej. Występują jako pojedyncze jednostki lub drobne komórki rodzinne, a co za tym idzie... - Indywidualiści o niezrozumiałym charakterze.
Autor: Varn Korekcja: ..... |
|